...att balansera alltså...för mycet mat och för lite träning resulterade i ett plus på vågen...och det var ganska mycket större än jag hade tänkt mig så det blir till att börja om lite.
Funderar på om man ska göra ett så kallat five-days-pouch-test för att börja om helt och hållet.
 
Fick kallelse till min ett års kontroll i dag också. Ska gå och ta blodprover veckan före. FYRA rör med blod.. jojo.. det känns ju hoppla liksom.
Men det får väl gå, kanske får hoppa in från jobbet, ska vara fastande i 7-8 timmar före blodproverna så det lär ju bli på morgonen tänker jag.
Spännande att se vad de har att säga, om jag får godkänt :-)
 
Gjorde kladdkaka i dag ihop med sonen. Önskemålet var kladdkaka med nutella...den var god men fy för satan vad söt... och jag fick magknip...riktigt ont i magen. Det kan ju vara så att den i kombination med smörgåstårtan på jobbet gjorde att magen flippade helt.
Och inget av dem var värda att få ont i magen över.
SÅ nu blir det omstart igen.. målet är att gå ner igen till målvikt och hålla den, vet inte hur men det är ju inget oöverstigligt mål. Längtar efter massage och att bli ompysslad. Ska på en spa-helg med tre andra tjejer i nästa månadsskifte, blir nog en del mat också men ska passa på att röra på mig rejält också så det kanske tar ut varandra. Har köpt en ny baddräkt för den jag köpte i våras..i storlek 38 (som jag köpte för att ha under träningskläderna för att hålla in all lös hud) sitter för löst nu, blev en i stl 36. Helt galet.
Jag vet att jag hade en klänning i trean i stl 36, ja jag hade en på skolavslutningen i ettan också men den var ju "för lång".
Storlek 36.... who knew......ska till min vanliga läkare för att kolla blodsockret. Skulle ju blivit kallad på en koll till i april och när jag mailade min hälsocentral fick jag en kallelse till läkaren, så jag vet inte hur de tänker där. Men jag går väl dit så kanske hon kan fixa det där med remiss till kirurgen om min hud, bukplastik för att sondera terrängen något...

Kommentera

Publiceras ej