Jag har varit med om en jävla resa. De senaste nio åren, sedan jag träffade min fantastiska make, har jag gjort saker, klarat av saker som jag aldrig ens vågat drömma om.
Nu är det dags för nästa steg, att ge mig ut och föreläsa.
Och i samma veva som jag bestämde mig för det började livet göra sig påmint.......
Det har blivit ohållbart på jobbet, ny chef, men ändå inte eftersom dem gamla finns med. Jag gick från mina gamla arbetsuppgifter för att jag inte hann med, numera är det tre stycken som gör det jag försökte jonglera ensam.
Jag bad om hjälp, men fick ingen.
Chefen påstår att jag aldrig så något..Lex Sarah-anmälan, helt rätt men jag får skulden.
Likväl.....har jag i dagsläget flest ärenden, flest utredningar och mest att göra.
Jag ansökte om att få gå ner i tid....fick ett syrligt svar......
Jag har sökt nya jobb, och har att välja på vår jag ska ta vägen.
Kommer att börja om
Måste för att orka.
För att inte gå ner mig

Kommentera

Publiceras ej