....jag gillar förvisso att tala inför folk. Att stå i centrum.
Men så himla roligt är det inte att berätta om mitt på tok för tidiga sexliv och alla misstag och niter jag gått på genom åren.
Jag gör det inte för att JAG ska få uppmärksamhet, utan för att ÄMNET ska få uppmärksamhet.
Därute finns det tusentals flickor och pojkar som lever mitt liv, som är Weronica 4 år, Weronica 10 år, Weronica 25 år....och som känner sig äckligaste i världen, ovärdiga, vill dö, vill döda nån, vill supa skallen i bitar...
Alla dem måste få göra och förstå att det är normalt att känna så, att de inte är ensamma...och att de är färdiga att älskas och att de är fantastiska underbara personer. Och att det kommer att bli bra.
Det kommer att ordna sig.
Du kanske måste kämpa lite hårdare, men varje framgång kommer också att kännas mycket större än för den som inte varit där du är.
Välj rätt, låt inte de val någon annan gjorde åt dig - de val som skadade dig- leda dig ner i fördärvet, gör egna bättre val. För du kan välja bättre.
Du kan bli vad som helst, något fantastiskt, någon som gör gott.

Kommentera

Publiceras ej